Výrobce Huawei má základní 3 divize, kde se každá stará o jiný druh zákazníků a také trochu jinak funguje. Základní divize a jejich velmi obecný popis je následující:
Carriers:
Tato divize má na starosti přímý prodej profesionálních a vysoce kvalitních produktů do sítí operátorů jako jsou u nás T-Mobile, Telefonica či Vodafone. Zaměřuje se na technologie určené právě pro radiové pokrytí a vysokorychlostní přenosy jako LTE, SDH, DWDM či xDSL.
Terminals:
Pro většinu non-IT uživatelů asi nejznámější část značky Huawei, kde terminálová divize rozvíjí prodej značky skrze distribuční kanál v oblasti koncových zařízení jako xDSL modemů, USB donglů, tabletů a především pak smartphonů značky Huawei. Aktuálně je Huawei třetím největším výrobcem smartphonů na světě a v rámci ČR se již stal také etablovanou značkou.
Enteprise:
Tato divize si dává za cíl dodávat ucelená řešení zákazníkům jako státní správa, korporace a SMB. Prodej je vždy realizován skrze distribuční kanály a prostřednictvím profesionálních partnerů, kde je nemalým cílem společnosti Huatech stát se jedním z těch nejdůležitějších na trhu v ČR a SR. Portfolio produktů je opravdu široké a vzhledem k tomu, že toto je oblast, na kterou se ve společnosti Huatech primárně zaměřujeme, můžete se o daných produktech a řešeních více dovědět zde.