Servis a podpora
Jsme tu pro vás i ve chvíli, kdy už jsou krabice na místě a systémy v provozu. Chcete vytáhnout z průseru? Řešíte nedostatek technologických nebo lidských kapacit? Nabízíme vám následující služby:
- Vzdálený dohled – komplexně dohlížíme vaši infrastrukturu 24/7.
- Proaktivní podpora – sledujeme a vyhodnocujeme klíčové parametry abychom vyřešili problémy dříve, než nastanou.
- Managed security – bezpečnost nezajistíte pouze koupením krabice!
Jde nám přeci o to, abyste mohli dodané řešení využívat vždy v maximální možné míře.
K dodaným a servisovaným technologickým řešením i poskytovaným ICT službám mají naši zákazníci komplexní technickou podporu. Technická podpora je dostupná registrovaným a autorizovaným uživatelům a je poskytována prostřednictvím následujících komunikačních rozhraní.
Web based helpdesk: support.altepro.cz
Telefonická podpora: +420 840 11 22 33 (jen pro registrované zákazníky)
E-mailová podpora: support@altepro.cz